Job 5 van 8


Report this listing

Solliciteren



MEDEWERKER PERSONEELSADMINISTRATIE


Functie

Als medewerker personeelsadministratie ben je het eerste aanspreekpunt van medewerkers en leidinggevenden voor alle vragen m.b.t. personeelszaken (o.a. sociaal recht en loonadministratie). Je gebruikt jouw kennis om een antwoord te bieden op de vragen, oplossingen te zoeken en mee te helpen bouwen aan een continue verbetering van de processen en dossiers.

· Je geeft maandelijks de correcte loonverwerking door aan het sociaal secretariaat (SD Worx), na de nodige controles, o.a. in de planning van de medewerkers in Toba HR.

· Je zorgt voor een correcte opmaak van contracten en verwerking in- en uit-diensten (o.a. Dimona-aangiftes).

· Je behandelt aanvragen voor tijdskrediet,… en volgt afwezigheden administratief op.

· Je ondersteunt medewerkers bij hun administratieve verplichtingen.

· Je bent medeverantwoordelijk voor aangiftes sociale maribel, RAAS, vormingen,…

Kerncompetenties vzw OLV Gasthuis (zie )


Kwaliteitsvol werken – Samenwerken – Cliëntgerichtheid – Loyaliteit – Zelfontwikkeling

Functiegerichte competenties

Communiceren

- Je slaagt erin om zowel schriftelijk, als mondeling, een boodschap helder, duidelijk en met een logische opbouw over te brengen

- Je hebt een luisterend oor en slaagt erin om een vertrouwensband op te bouwen met de medewerkers

- Je hanteert een correct taalgebruik en past dit aan de doelgroep aan

Nauwgezet

- Je controleert het eigen werk op fouten en stuurt bij waar nodig

- Je houdt je aan de afgesproken norm qua detail en afwerking

- Je werkt aandachtig en geconcentreerd

- Je stelt je positief op, staat open voor verschillende taken en streeft ernaar om deze steeds correct af te werken.

Efficiënt

- Je kan, met de nodige instructies, zelf aan de slag

- Je werkt taken volledig en tijdig af

- Je zoekt naar optimale werkmethoden en weet de verschillende informatiestromen en processen die jou passeren goed te organiseren

Jouw profiel

- Professionele Bachelor in HRM of een gerelateerd vakgebied, of gelijkwaardig door ervaring.

- Je hebt kennis van de arbeidswetgeving en HR-processen.

- Je hebt al een eerste werkervaring in een vergelijkbare rol achter de rug.

- Je kunt vlot werken met MS Office (Word, Excel). Kennis van E-Blox (SD Worx) en Toba HR is een pluspunt.

  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

- Contract van onbepaalde duur

- Voltijds

- Officiële IFIC- barema’s

- Maaltijdcheques

- Hospitalisatieverzekering

- Actief vormingsbeleid

- Kinderopvangdienst tijdens de zomermaanden

- Een aangename werksfeer met respect voor de medewerker, die inspraakmogelijkheden krijgt. We gaan voor een duurzaam loopbaanbeleid en werkbaar werk.

Solliciteren

An Deraedt
057 34 69 10
an.deraedt@gasthuis.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht